سرمربی بلندقامتان سایپا مشخص شد

هدایت تیم والیبال بزرگسالان سایپا به «دکتر فرهاد نفرزاده» سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ کمیته فنی باشگاه سایپا با حضور اعضای هیئت مدیره با تشکیل جلسه های متعدد و طراحی و تدوین شاخص‌‌های انتخاب سرمربی تیم والیبال خود و تعیین درجۀ اهمیت این شاخص‌‌‌ها «دکتر فرهاد نفرزاده» را هدایتگر سروقامتان سایپا در فصل جاری لیگ والیبال ایران معرفی کرد.
کمیته فنی با بررسی شاخص هایی همچون: مهارت‌‌های فنی، ‌ویژگی‌‌های شخصیتی، ‌مهارت‌‌های ارتباطی و اجتماعی، ‌‌مهارت‌‌های مدیریتی، ‌‌ویژگی‌های فردی، ‌‌مهارت‌‌های روان‌شناختی، ‌‌دیدگاه‌های مربیگری، ‌‌سوابق مربیگری و ارائه طرح و برنامه برای مسابقه‌ها، از بین گزینه‌های سرمربیگری، مسئولیت هدایت نارنجی پوشان والیبالیست سایپا را به «دکتر فرهاد نفرزاده» از مربیان مطرح والیبال کشور سپرد. 
فرهاد نفرزاده پیش از این در دهه ۹۰ به مدت ۴ فصل سرمربی تیم سایپا بود و در سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ با هدایت وی تیم والیبال این باشگاه به ۲ مقام نایب قهرمانی و در سال ۱۳۹۱ به مقام سوم لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.
گفتنی است؛ نفرزاده در سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران منصوب شد و توانست این تیم را به مقام قهرمانی آسیا و پنجمی قهرمانی جهان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید