یک امتیاز از اراک با تیم دگرگون شده

تیم فوتبال سایپا در دیداری خارج از خانه مقابل خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه امام خمینی اراک به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا: امید روانخواه در شرایطی ترکیب ۱۱ نفره تیمش را برای مصاف با خوشه طلایی ساوه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ آزادگان انتخاب کرد که مجبور به ایجاد شش تغییر نسبت به دیدار قبلی شد.
 حسین ماهینی، حسین مالکی و مرتضی خراسانی سه بازیکن تاثیرگذار سایپا بودند که به دلیل مصدومیت نتوانستند در تمرینات پیش از مصاف با نماینده سابق وجود داشته باشند. البته این فرصتی برای  جوانانی نظیر مهدی گودرزی و پویا مختاری بود تا فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب سایپا پیدا کنند.
و با وجود تغییرات گسترده در ترکیب نارنجی پوشان ایجاد شده بود شاگردان امید روانخواه شروع خوبی در اراک داشتند می توانستند توسط رضا رضایی به گل اول دست پیدا کند ولی این اتفاق رخ نداد تا در ادامه شاهد یک بازی دو تیم باشیم که با ایجاد موقعیت هایی همراه شد ولی هیچ کدامشان به گل تبدیل نشد مهم‌ترین اتفاق این مصدومیت رضا رضایی بود و جانشین شدن او با مسمومیت غذایی و جانشین شدن او با ایمان غلامی بود که این ماجرا نیز به فهرست بلندبالای مصدومان تیم اضافه کرد نقطه پایین در نیمه دوم بهتر شد و پس از تعویض های امید روانخواه ۱۲ فرصت مسلم گلزنی هم ایجاد شد که البته به گل نشست مسابقه مسابقه مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات برای دو تیم خاتمه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید