پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سایپا به مناسبت فرارسیدن نوروز

دکتر ابوالفضل فراهانی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا طی پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ در این پیام آمده است:
آمدن بهار و فرا رسیدن عید نوروز نویدبخش رویش امیدها و جوانه هاست وحکایت نو بودن و نو شدن؛ پایانی بر یک سال تلاش و سرآغازی برای یکسال کوشش و خدمتی نو.
سال نو همیشه نوید بخش افکار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد تا بتوانیم سختی ها را از پیش رو برداریم و با توکل بر خداوند متعال در مسیر بالندگی گروه بزرگ خودروسازی سایپا گام برداشته و در حوزه پر فروغ ورزش بهتر و موثر تر از سالی که گذشت، حاضر شویم.
اطمینان دارم که در سال جدید با حمایت همکاران خدوم و زحمتکش در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و تلاش مجدانه بازیکنان رشته های مختلف ورزشی این باشگاه و حمایت های دکتر تیموری مدیر کروه خودروسازی سایپا و اعضای محترم هیات مدیره کارخانه و باشگاه، موانع از پیش روی این مجموعه برداشته خواهد شد و بار دیگر با کسب نتایجی در خور جایگاه سایپا، شاهد اعتلای نام و برند این گروه خودروسازی در ورزش خواهیم بود.
وظیفه خود می‌دانم از زحمات ارزشمند همه همکاران عزیزم در سال گذشته قدردانی نمایم و یقین دارم در سال جدید نیز با بهره‌گیری کامل از توانمندی خویش در شکوفایی و بالندگی این شرکت سهیم خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید